Način podnošenja prigovora
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 19/22) obavještavaju se potrošači da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku:
putem pošte na adresu: AUTOTRANSPORT KARLOVAC d.o.o., Gažanski trg 8, 47.000 Karlovac
na adresu elektroničke pošte: info@atsk.hr ,
Obveza Društva je potvrda primitka prigovora pisanim putem bez odgađanja. Društvo je obvezno u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora potrošača, dostaviti pisani odgovor.
Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavaju se potrošači da nakon primitka odgovora Društva na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva AUTOTRANSPORT KARLOVAC d.o.o. osobno, u poslovnim prostorijama Društva ili u pisanom obliku:
putem pošte na adresu:
AUTOTRANSPORT KARLOVAC d.o.o., Gažanski trg 8, 47.000 Karlovac
na adresu elektroničke pošte:
Povjerenstvo za reklamacije potrošača je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.
LINK: PDF dokument PRAVILNIK O RADU POVJERENSTVA ZA REKLAMACIJE POTROŠAČA KORISNIKA USLUGE PRIJEVOZA PUTNIKA U JAVNOM PROMETU