Odgovori na najčešće postavljana pitanja
Koje dokumente trebam predočiti na prodajnom mjestu kako bih mogao/la postati korisnikom besplatnog prijevoza na području grada Karlovca?
Ako se radi o osobi starijoj od 65 godina života:
Uz predočenje Potvrde o ostvarenju prava po osnovi statusa , koju izdaje Odsjek za socijalnu skrb i umirovljenike pri Upravnom odjelu za društvene djelatnosti, privremeno sjedište na tržnici Trg hrvatskih branitelja 2, 1.kat Novog centra.
Ako se radi o osobi s invaliditetom:
Uz predočenje Potvrde o ostvarenju prava po osnovi statusa , koju izdaje Odsjek za socijalnu skrb i umirovljenike pri Upravnom odjelu za društvene djelatnosti, privremeno sjedište na tržnici Trg hrvatskih branitelja 2, 1.kat Novog centra.
Ako se radi socijalno ugroženoj osobi:
Uz predočenje Potvrde o ostvarenju prava po osnovi statusa , koju izdaje Odsjek za socijalnu skrb i umirovljenike pri Upravnom odjelu za društvene djelatnosti, privremeno sjedište na tržnici Trg hrvatskih branitelja 2, 1.kat Novog centra.
2. Da li se kartom kupljenom za višu zonu na području grada Karlovca mogu voziti i u nižim zonama, odnosno presjedati?
Može se voziti, jedino je bitno da je karta valjana, odnosno kartom kupljenom taj dan može se voziti i u „manjim“ zonama.
3. Koje su cijene putnih karata po vrstama prava i zonama na području grada Karlovca?
Cijene svih putnih karata možete provjeriti na Internet stranicama www.atsk.hr
4. Gdje i na koji način mogu podnijeti zahtjev za izradu učeničke ili umirovljeničke karte?
Pojedine kategorije učenika, umirovljenika i osoba iz socijalnog programa imaju pravo na određene posebne uvjete pri izradi i plaćanju putne karte. Dokumentacija potrebna za ostvarivanje tih prava nalazi se na mrežnim stranicama Prijevoznika (LINK). Sve informacije možete dobiti i na prodajnom mjestu Prijevoznika na adresi Vjećeslava Holjevca 2 ili pozivom na broj telefona +385 47 600 497, radnim danom u vremenu od 7:00 do 15:00 sati.
5. Koje su vrste karata sve postoje za putovanje na relaciji Karlovac – Zagreb?
Kupiti se može jednokratna, povratna, studentska, mjesečna i mjesečna u jednom pravcu kao i karnet karte vremenski ograničene za tekući mjesec, minimalno 5 komada.
6. Koje vrste pretplatnih karata postoje i gdje se može dobiti informacija o cijeni po kategorijama i vrstama prava?
Jednokratne, povratne, dnevne, radničke, učeničke, umirovljeničke, povlaštenice za nezaposlene… Sve informacije o vrstama i cijeni karata potražite na mrežnim stranicama Prijevoznika LINK, prodajnom mjestu Prijevoznika na adresi , Vjećeslava Holjevca 2 ili pozivom na broj telefona +385 47 600 742 radnim danom u vremenu od 5:30 do 13:00 sati i +385 47 600 497 radnim danom u vremenu od 7:00 do 15:00 sati
7. Koliko košta i gdje se izdaje Potvrda o cijeni koštanja mjesečne radničke karte?
Potvrde o cijeni karata, (osim subvencioniranih), iznosi 15,00 EUR, koja se može zatražiti na prodajnim mjestima autobusnog kolodvora, radnim danom od 5:30 do 15:00 sati.
8. Gdje se mogu obratiti ukoliko imam neku reklamaciju na usluge Autotransporta Karlovac d.o.o.?
Pisani prigovor možete podnijeti na:
1. mail : info@atsk.hr
2. pisanim putem na adresu Društva : Gažanski trg 8, 47000 Karlovac.
3. osobno u poslovnim prostorijama Društva, Gažanski trg 8, 47000 Karlovac
9. Može li kontrolor karata na uvid tražiti neki od osobnih dokumenata?
Ukoliko je putnik zatečen u vozilu bez valjane karte, na zahtjev ovlaštene osobe prijevoznika, dužan je dati vjerodostojne podatke o svom identitetu. Odbije li putnik dati tražene podatke i prekine li se bilo kakav oblik korektne komunikacije, kontrolor može zatražiti asistenciju djelatnika nadležne policijske uprave, radi utvrđivanja identiteta osobe u prekršaju.
10. Kako do potvrde zbog zastoja u prometu ili kašnjenja?
Ukoliko dođe do poremećaja u prometu koji bitno utječu na redovitost autobusnih linija, putnik s valjanom kartom, može zatražiti potvrdu o neredovitosti pojedinih linija na prometnom uredu u Karlovcu, Vjećeslava Holjevca 2 ili putem elektronske pošte na adresu info@atsk.hr
11. Kome se obratiti ukoliko smatramo da su izgubljene ili ostavljene stvari u autobusu?
Korisnici naših usluga koji su u vozilima Prijevoznika ostavili svoje osobne predmete mogu se javiti u Prometni ured, na adresi Vjećeslava Holjevca 2, svakim danom od 05:30 do 20:00 sati. Informacije o izgubljenim, odnosno pronađenim stvarima, moguće je dobiti i pozivom na broj telefona +385 47 600 740 ili upitom putem elektronske pošte na adresu info@atsk.hr
12. Zašto je za kupnju karte u vozilu kod vozača potrebno osigurati sitan novac?
Zbog prirode vozačkog posla vozači raspolažu ograničenom svotom novca za dnevni rad te je preporuka da putnik unaprijed pripremi sitni novac kako se ne bi stvarale gužve i kašnjenja linije zbog vraćanja novca.
13. Kako saznati aktualne informacije o voznom redu, uslugama, cijenama prijevoza, kako do odredišta i sl.?
Sve aktualne informacije dostupne su putem mrežne stranice (https://atsk.hr/) te pozivom na broj telefona +385 47 600 740 radnim danom u vremenu od 05:30 do 20:00 sati.